ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر ملیحه شجری

ملیحه شجری

12 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: گ-1334
کارشناسی گفتاردرمانی

آدرس و تلفن تماس

بیرجند - مطب: خراسان جنوبی، بیرجند، بالاتر از طالقانی 18، جنب ازمایشگاه شفا، ساختمان فدک، طبقه سوم، واحد 11
درباره من

بیش از 11سال تجربه کاری، گفتاردرمان نمونه سال 95

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ملیحه شجری را داشته است.

نظرات در مورد ملیحه شجری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ملیحه شجری، کارشناس گفتار درمانی در شهر بیرجند است. مطب دکتر ملیحه شجری در مطب: خراسان جنوبی، بیرجند، بالاتر از طالقانی 18، جنب ازمایشگاه شفا، ساختمان فدک، طبقه سوم، واحد 11 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09369988431 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر ملیحه شجری، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ملیحه شجری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ملیحه شجری امروز 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ملیحه شجری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ملیحه شجری: بیرجند، مطب: خراسان جنوبی، بیرجند، بالاتر از طالقانی 18، جنب ازمایشگاه شفا، ساختمان فدک، طبقه سوم، واحد 11
  • تلفن مطب دکتر ملیحه شجری: 09369988431
  • تخصص دکتر ملیحه شجری: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل