ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی

دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی

شماره نظام پزشکی: 107772
متخصص روان‌پزشکی
78%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز خیابان زند بین کوچه پنجاه و شهید عباییان.ساختمان اکسیر طبقه چهارم

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی

78%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ج
جواد
ویزیت شده
1402/06/11 | مطب دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام نوبت ساعت 13 داشتم ولی گفتن یه مقدار منتظر بمانید که متأسفانه متوجه شدیم دارن مریضهای تلفنی رو که خیلی بعد از ما اومدن رو سریع ویزیت میکنن و برای هر. کدام یه بهونه ای میارن و در نهایت با دیدن عصبانیت ما در ساعت 16:30 تونستیم ویزیت بشیم اما خوشبختانه خانم دکتر در کارش و شناخت بیماری تبحر داشت . تشکر از شما
1پسندیدنگزارش
ارسال
د م
دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی
سلام بر کاربر محترم، همیشه سعی میشود که نوبت دهی توسط منشی طوری باشد که مراجعان عزیز اذیت نشوند، اگر برای شما تاخیر بیش از حد صورت گرفته ابتدا عذرخواهی میشود و استدعا دارم نام و فامیل و روز حضورتان را بفرمایید که برایتان رسیدگی شود، میتوانید به این شماره در واتس اپ پیام دهید، با تشکر ۰۹۰۲۳۱۰۶۸۰۸
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/07
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اضطراب
عالی باسواد و با اخلاق
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی، متخصص روانپزشکی در شهر شیراز است. مطب دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی در شیراز خیابان زند بین کوچه پنجاه و شهید عباییان.ساختمان اکسیر طبقه چهارم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09023106808 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 78٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی امروز 1:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی: شیراز، شیراز خیابان زند بین کوچه پنجاه و شهید عباییان.ساختمان اکسیر طبقه چهارم
  • تلفن مطب دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی: 09023106808
  • تخصص دکتر دکتر ملیحه مهدی نژادحقیقی: متخصص روان‌پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل