ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر منا غفاري فردبادكوبه

منا غفاري فردبادكوبه

شماره نظام پزشکی: ک-د-3373
کارشناسی کاردرمانی
99%
رضایت (5 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تبریز - تبریز، بیمارستان اسد آبادی(شیفت صبح)/// نصفراه، برج مهدیه،‌ کلینیک فکار (روز یکشنبه و پنجشنبه عصر)/// چایکنار به سمت آبرسان، بعد از کلانترکوچه، ساختمان فیزیوتراپی آبرسان (روز دوشنبه و پنجشنبه صبح)
درباره من

توانبخشی کودکان

تاخیر ذهنی و جسمی

اوتیسم

اختلال یادگیری

فلج مغزی

سندرم داون

بیش فعالی 

اختلال هماهنگی حرکتی

اختلال توجه و تمرکز

مشکلات حسی

 

 

 

 

هماهنگی جهت ویزیت تنها از طریق تماس

 

کلینیک نورون04133369907

کلینیک فکار 04134501753

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی منا غفاري فردبادكوبه را داشته است.

نظرات در مورد منا غفاري فردبادكوبه

99%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا از همه نظر عالی هستن هم از نظر اخلاق که خیلی زود با بچه ها دوست میشن و هم از نظر کار کردن با بچه ها من خیلی راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنمبا صبر و حوصله و خنده رو هستند هفته ای دو بار هر جلسه نیم ساعت و برای افزایش تمرکز حافظه و دقت
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام وبا تشکر از زحمات خانم غفاری فرد واقعا نمیتوانم کلمه ای برای تشکر پیدا کنم واقعا کارشون عالی است ارتباط با بچه ها فوق العاده هست خیلی زحمت میکشن .خیلی باسواد وبا استعدادهستن .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/02
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اوتیسم
پزشک بسیار عالی و خوش اخلاق الان 6ماه هست که در حال درمان هستیم وراضی هستم و داروی مصرف ریسپیردون و کلولیدین
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر منا غفاري فردبادكوبه، کارشناس کاردرمانی در شهر تبریز است. مطب دکتر منا غفاري فردبادكوبه در تبریز، بیمارستان اسد آبادی(شیفت صبح)/// نصفراه، برج مهدیه،‌ کلینیک فکار (روز یکشنبه و پنجشنبه عصر)/// چایکنار به سمت آبرسان، بعد از کلانترکوچه، ساختمان فیزیوتراپی آبرسان (روز دوشنبه و پنجشنبه صبح) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-34501753 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر منا غفاري فردبادكوبه، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر منا غفاري فردبادكوبه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر منا غفاري فردبادكوبه امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر منا غفاري فردبادكوبه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر منا غفاري فردبادكوبه: تبریز، تبریز، بیمارستان اسد آبادی(شیفت صبح)/// نصفراه، برج مهدیه،‌ کلینیک فکار (روز یکشنبه و پنجشنبه عصر)/// چایکنار به سمت آبرسان، بعد از کلانترکوچه، ساختمان فیزیوتراپی آبرسان (روز دوشنبه و پنجشنبه صبح)
  • تلفن مطب دکتر منا غفاري فردبادكوبه: 041-34501753
  • تخصص دکتر منا غفاري فردبادكوبه: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل