ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
940
دکتر منصوره آئین

منصوره آئین

شماره نظام پزشکی: 175265
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

جیرفت - جیرفت، بلوار تختی جنوبی، تختی شمالی 4، ولیعصر شرقی 1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی منصوره آئین را داشته است.

نظرات در مورد منصوره آئین

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر منصوره آئین، دکترای پزشکی در شهر جیرفت است. مطب دکتر منصوره آئین در جیرفت، بلوار تختی جنوبی، تختی شمالی 4، ولیعصر شرقی 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09025008729 تماس بگیرید.

تاکنون 940 نفر از پروفایل دکتر منصوره آئین، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر منصوره آئین در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر منصوره آئین امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر منصوره آئین، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر منصوره آئین: جیرفت، جیرفت، بلوار تختی جنوبی، تختی شمالی 4، ولیعصر شرقی 1
  • تلفن مطب دکتر منصوره آئین: 09025008729
  • تخصص دکتر منصوره آئین: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل