ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
26K
دکتر دکتر منصوره اخکری

دکتر منصوره اخکری

شماره نظام پزشکی: ب-58288
متخصص جراحی عمومی
92%
رضایت (88 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - سعادت آباد - بلوار دریا -بین بلوار فرحزادی و پاکنژاد- نبش چهارراه پاکنژاد- پلاک 199
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر منصوره اخکری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر منصوره اخکری

92%
رضایت (88 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان بسیار عالی -برخورد فوقالعاده صمیمانه و خوشرو خیلی با اعتماد بنفس و خیلی سریع و درست درمان را شروع کردند.از همه مهمتر توضیح کامل مورد بیماری و راه درمان آن.من واقعا سپاسگزار ایشان هستم. آرز و میکنم همیشه سلامت باشند وبیماری بتوانند از تخصص ایشان استفاده کنند.یک انسان به معنای واقعی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص عالی بود با یک جلسه درمان شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی سرطان پستان
عالی بودنن
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
1402/07/17
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/15
پزشک را توصیه می‌کنمحدود 3 سال پیش دکتر میرم و تحت نظرم کیست دارم و فقط قرص گل مغربی میخورم ولی سالی یکبار حتما مراجعه میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
1402/07/13
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوش اخلاق و با دقت و کاربلد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/08
پزشک را توصیه می‌کنمدلجویی خانم دکتر اخگری بینظیر هستند شاید بشه گفت دست خدا روی زمین هستند برای شفای بیماران.. همیشه تشخیص حتی بدون سونو ومامو دقیق هستش و زمانی که سونو ومامو رو میبینی متوجه میشی که خانم دکتر چقدر حاذق هستند..من هر کسی رو که از دکترای دیگه جواب نگرفته بود پیش خانم دکتر فرستادم همه جواب گرفتند..خدا ایشون رو برای ما حفظ کنه.با محبتی مادرانه دلسوز خوش برخورد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
1402/06/29
پزشک را توصیه می‌کنممن پیش این دکتر رفتم یعنی واقعا با تجربه، ماهر و انسان شریف بعد از سه تا دکتر که بهم بیوپسی سینه رو برای نوع غده توصیه کردن رفتم پیش ایشون و ایشون با قاطعیت با معاینه ی سطحی گفتن این غده فیبروآدنوم هست و خوش خیم و نیازی به بیوپسی نیست، حتی من با شک اصرار کردم ایشون گفتن من مطپئن هستم و بریم برای عمل روز عمل اومدن بالای سرم و گفتن دخترم مامان جان اصلا نگران نباشیاااا، یه جوری عمل میکنم که حتی یه کوچولو جای بخیه نمونه، به شدت مهربان مثل یه مادر و من عمل شدم خدا رو شکر، ایشون نوشتن که غده بره برای پاتولوژی و تشخیص نوع غده که دقیقا فیبروآدنوم بود و بقیه ی دکترا یا تشخیص ندادن یا تو مطب بیوپسی داشتن و انجام میدادن، که برای دو ریال پول میخواستن سلامت منو با بیوپسی به خطر بندازن ازشون واقعا متشکرم بعضی دکترا واقعا فرشته هستن
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
سلام واقعا الان جای بخیه نمونده؟
ف
فرحناز
1402/06/21
پزشک را توصیه می‌کنمخانم بسیار حاذق و با تجربه هستند. و عمل و کار خانم دکتر بسیار بسیار عالی ست. متشکرم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمتجربه خوبی واطمینان خاطر از نحوه درمان شدنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر منصوره اخکری، متخصص جراحی عمومی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر منصوره اخکری در سعادت آباد - بلوار دریا -بین بلوار فرحزادی و پاکنژاد- نبش چهارراه پاکنژاد- پلاک 199 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88697381 تماس بگیرید.

تاکنون 26K نفر از پروفایل دکتر دکتر منصوره اخکری، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (88 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 76 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر منصوره اخکری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر منصوره اخکری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر منصوره اخکری: تهران، سعادت آباد - بلوار دریا -بین بلوار فرحزادی و پاکنژاد- نبش چهارراه پاکنژاد- پلاک 199
  • تلفن مطب دکتر دکتر منصوره اخکری: 021-88697381
  • تخصص دکتر دکتر منصوره اخکری: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل