ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.1K
دکتر منوچهر اختری فرد

منوچهر اختری فرد

41 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 21800
متخصص بیماری‌های داخلی
96%
رضایت (21 نظر)
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

دزفول - بیمارستان نبوی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی منوچهر اختری فرد را داشته است.

نظرات در مورد منوچهر اختری فرد

96%
رضایت (21 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/07
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کیسه صفرا
اولین برخوردم بادکتراختری بااینکه ازدرد ناله میکردم با آرامش و مهربانی شروع به معاینه کردن وتشخیص دادن علت دردچیه وقتی سونوگرافی نوشتن ،جواب سونوگرافی دقیقا همون چیزی بود که تشخیص دادن و مرتب میگفتن چیزی نیست خوب میشی که همین جمله شون سرزنده ام کرده وبادرد کناراومدم البته داروهایی که تجویزکردن حالم روزبه روزبهترکردن .خداخیرشون بده.براشون آرزوی عاقبت بخیری وتندرستی دارم.انشالله الگویی باشند برای بقیه ی دکترها که با رویی گشاده پذیرای بیماران باشن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/07/26
پزشک را توصیه می‌کنماول با روانشاسی به درمان میپردازد بعد تجویز دارو بسیار پزشک مهربانی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر منوچهر اختری فرد، متخصص بیماریهای داخلی در شهر دزفول است. مطب دکتر منوچهر اختری فرد در بیمارستان نبوی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09141890070 تماس بگیرید.

تاکنون 3.1K نفر از پروفایل دکتر منوچهر اختری فرد، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (21 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر منوچهر اختری فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر منوچهر اختری فرد امروز 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر منوچهر اختری فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر منوچهر اختری فرد: دزفول، بیمارستان نبوی
  • تلفن مطب دکتر منوچهر اختری فرد: 09141890070
  • تخصص دکتر منوچهر اختری فرد: متخصص بیماری‌های داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل