ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
7.4K
دکتر منوچهر روحانی

منوچهر روحانی

58 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 8948
متخصص جراحی مغز و اعصاب
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (98 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: خ زرتشت بیمارستان مهر | مطب: خ میرداماد - نبش حصاری جنوبی - ش138ط 1 شماره 4
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی منوچهر روحانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد منوچهر روحانی

95%
رضایت (98 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مرتضی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمجناب آقای دکتر منوچهر روحانی سال 72 جراحی داشتم بسیار عالی و حدود 10 نفر بعد خودم جراحی کردن و همشون رازی هستن .ایشالاه همیشه سلامت باشن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ارتوپدی
جناب دکتر با دقت بسیار و با حوصله تمام نسبت به بررسی سوابق و مدارک پزشکی اینجانبه اقدام و بطور مفصل نسبت به معاینه فیزیکی بمدت حدود 40 دقیقه اقدام نمودند و ضمن امیدواری دادن نسبت به عمل جراحی اقدام و سه مهره ستون فقراتم که دچار جابجائی شده و تنگی کانال شدیدی داشتم به نحوی که مدتها بود نمی‌توانستم راست بایستم و کاملاً دو لا بودم و با کمک عصا به سختی راه می‌رفتم و درد های شدید مداوم در پاها و کمر داشتم از همه بدتر بی‌اختیاری ادار بمدت حدود 4~5 ساعت تحت عمل جراحی بودم و بعد از دو روز توانستم راه بروم و الآن که حدود 16 روز از عمل گذشته مشکلاتم کاملاً برطرف شده است. آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای آقای دکتر دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
س
ساسان
1402/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمدر حال درمان می باشم
پسندیدنگزارش
ارسال
ج
جواد
1402/06/22
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک کمر
با سلام آقای دکتر روحانی بسیار دکترحاذق وتوانمندی می باشدوعمل جراحی کردم در طی شش سال گذشته خوب بودم ولی متاسفانه ازناحیه بالاتر دچاردردسیاتیک شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ارتوپدی
به نظر من بهترین دکتر دنیاست برای جراحی دیسک کمر
پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
1402/05/23
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر با صبر و حوصله وقت کافی برای بیمار میزاره و بهترین درمانو پیشنهاد میده، برخورد بسیار عالی که به بیمار آرامش میده، خدا حفظشون کنه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/28
پزشک را توصیه می‌کنممدت زمان معاینه و پاسخگویی به سولات 35 دقیقه نحوه برخورد پژشک با صبر و ارامش و البته توضیحات کامل و پاسخگو نسبت به همه سوالات
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شمسی
1402/03/20
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام، من بیمار دکتر روحانی بودم، 19سال پیش، با عمل کمری که پیش ایشون انجام دادم خداروشکر به لطف خدا ودستان با کفایت آقای دکتر روحانی در سلامت کامل بسر میبرم ومن وخانواده ام همیشه دعاگوی ایشان هستیم ودعا میکنیم هر جا هستند موفق وسالم وسلامت باشند.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ظ
ظفر
1402/03/12
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ببخشید مشکل من دوتا ارنجهای هست آیا میتونم به دکتر مراجعه کنم برای درد ارنجهام ؟؟
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر منوچهر روحانی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر منوچهر روحانی در محل کار: خ زرتشت بیمارستان مهر | مطب: خ میرداماد - نبش حصاری جنوبی - ش138ط 1 شماره 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88962398 تماس بگیرید.

تاکنون 7.4K نفر از پروفایل دکتر منوچهر روحانی، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (98 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 32 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر منوچهر روحانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر منوچهر روحانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر منوچهر روحانی: تهران، محل کار: خ زرتشت بیمارستان مهر | مطب: خ میرداماد - نبش حصاری جنوبی - ش138ط 1 شماره 4
  • تلفن مطب دکتر منوچهر روحانی: 021-88962398
  • تخصص دکتر منوچهر روحانی: متخصص جراحی مغز و اعصاب/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل