ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.2K
دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد

مهتاب ابراهیمی نژاد

شماره نظام پزشکی: 159886
متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت
87%
رضایت (17 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کاشان - خیابان امبیرکبیر - حدفاصل میدان امام حسین و چهارراه سلمان - ده متری توحید - مرکز ارتودنسی کاشان
درباره من

متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت

عضو هیئت‌علمی دانشکده دندانپزشکی کاشان

دارای بورد ‌تخصصی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهتاب ابراهیمی نژاد را داشته است.

نظرات در مورد مهتاب ابراهیمی نژاد

87%
رضایت (17 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف ت
فاطمه تصدیقی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار حرفه ای و با اخلاق هستن. هر سوالی پرسیدم با صبر و حوصله پاسخ دادن. رو دندونام حساس شده بودم اما ایشون گفتن نیاز به ارتودنسی ندارم در صورتیکه میتونستن ارتودنسی کنن و هزینه شو بگیرن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نگین
1402/06/27
پزشک را توصیه می‌کنممن همیشه با نامرتبی دندون هام مشکل داشتم اما ب خاطر اینکه ظاهر سیم های ارتودنسیو دوس نداشتم ارتودنسی نمیکردم بعدش با ارتودنسی نامرئی آشنا شدم من درمانمو شروع کردم و اصلا مشخص نیست و خیلی راضی ام.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نگین
ویزیت شده
1402/06/27 | مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد
پزشک را توصیه می‌کنممن همیشه با نامرتبی دندون هام مشکل داشتم اما به   خاطر اینکه ظاهر سیم های ارتودنسیو دوس نداشتم ارتودنسی نمیکردم بعدش با ارتودنسی نامرئی آشنا شدم من درمانمو شروع کردم و اصلا مشخص نیست و خیلی راضی ام.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فریده
1402/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خیلی دقیق و کاردرست هستش. با وسواس و دقت بالایی معاینه کردن و در مورد کاری که میخواستن انجام بدن توضیح دادن. ما که خیلی راضی هستیم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی با حوصله و منظم هستن و خداروشکر اخلاق قابل قبولی دارن. نتیجه ی درمان عالی شده
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمکار خانم دکتر عالیه ، من در انتخاب پزشک خیلی سختگیر بودم ، خوشحالم که با ایشون اشنا شدم...کارشون بسیار علمی و‌تمیزه ..
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فریده
ویزیت شده
1402/06/20 | مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
3پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
1402/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار خوش برخورد و کار بلدی هستن ، و قبلا دوتا از دوستام رو درمان کردن و نتیجش عالی بود ، منم بعد از چند ماه دارم تغییرات خوبی تو دندونام می بینم
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سحر
1402/05/31
پزشک را توصیه می‌کنمدرمان من در یک سال و نیم انجام شد. همه نوبت ها تقریبا به موقع بود و خیلی از نتیجه کار راضی هستم. فقط کاش لمینیت دندان هم توسط خانم دکتر انجام می شد چون برای همسرم می خواستم و ایشان گفتند فقط ارتودنسی انجام می دهند.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیرعلی
ویزیت شده
1401/10/12 | مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود باحوصله راهنمایم کرد
3پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد، متخصص ارتودانتیکس در شهر کاشان است. مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد در خیابان امبیرکبیر - حدفاصل میدان امام حسین و چهارراه سلمان - ده متری توحید - مرکز ارتودنسی کاشان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09999901440 تماس بگیرید.

تاکنون 5.2K نفر از پروفایل دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد، متخصص ارتودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (17 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 12 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد 8 اردیبهشت 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد: کاشان، خیابان امبیرکبیر - حدفاصل میدان امام حسین و چهارراه سلمان - ده متری توحید - مرکز ارتودنسی کاشان
  • تلفن مطب دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد: 09999901440
  • تخصص دکتر مهتاب ابراهیمی نژاد: متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل