ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
826
دکتر مهدیس فراست

مهدیس فراست

شماره نظام پزشکی: ک-د-1980
کارشناسی کاردرمانی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

استان اصفهان- شهرستان اصفهان- شهر اصفهان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهدیس فراست را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهدیس فراست

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مهدیس فراست، کارشناس کاردرمانی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر مهدیس فراست در استان اصفهان- شهرستان اصفهان- شهر اصفهان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 826 نفر از پروفایل دکتر مهدیس فراست، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهدیس فراست در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهدیس فراست، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهدیس فراست: null، استان اصفهان- شهرستان اصفهان- شهر اصفهان
  • تلفن مطب دکتر مهدیس فراست: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مهدیس فراست: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل