ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.2K
دکتر مهدیه سادات مدرسی

مهدیه سادات مدرسی

شماره نظام پزشکی: 128005
فلوشیپ پریناتولوژی
53%
رضایت (2 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
لازم به ذکر بیماران باید اطلاعات خود را بصورت درست وارد نمایند و مسولیت هرگونه اطاعات غلط با خود بیمار می باشد. اطلاع رسانی لغو نوبت درمانگاه از طریق پیامک به بیمار، صورت می گیرد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهدیه سادات مدرسی را داشته است.

نظرات در مورد مهدیه سادات مدرسی

53%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
1.0
مهارت و تخصص پزشک
2.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن
ندا
ویزیت شده
1402/06/20 | بیمارستان شریعتی تهران
پزشک را توصیه می‌کنمدیر اومدن واسه ویزیت ولی بعدش با دقت ویزیت انجام شد.پرسنل هم خیلی خوبن و خوش برخورد فقط بیمارستان دولتی از صبح زود باید بری تا ظهر
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهدیه سادات مدرسی، فلوشیپ پریناتولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر مهدیه سادات مدرسی در تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-67395151 تماس بگیرید.

تاکنون 2.2K نفر از پروفایل دکتر مهدیه سادات مدرسی، فلوشیپ پریناتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 53٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهدیه سادات مدرسی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهدیه سادات مدرسی امروز 8:06 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ پریناتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهدیه سادات مدرسی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهدیه سادات مدرسی: تهران، تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
  • تلفن مطب دکتر مهدیه سادات مدرسی: 021-67395151
  • تخصص دکتر مهدیه سادات مدرسی: فلوشیپ پریناتولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل