ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر مهديه سعيدنژاد

مهديه سعيدنژاد

شماره نظام پزشکی: 172911
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
90%
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، مفتح، لطفی
درباره من

دکترای حرفه ای دندانپزشکی

دندانپرشک ترمیمی،کودکان،اندو

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهديه سعيدنژاد را داشته است.

نظرات در مورد مهديه سعيدنژاد

90%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/21
پزشک را توصیه می‌کنمایشون خیلی با حوصله هستند و به راحتی. و وضعیت بیمار اهمیت می‌دهند. و دوره درمان رو با بیمار کامل طی می‌کنند تا مطمئن باشند که بیمار کامل بهبود پیدا می‌کنه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/21
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خیلی باحوصله هستند، برخلاف خیلی از دندان پزشک‌ها که براشون اهمیتی نداره بیمار د چه حال و حالتی است ایشون مدام از وضعیت بیمار می‌پرسند و اگر شرایط برای بیمار اذیت کننده باشه، اون رو بهبود می‌دن. خیلی وقت می‌گذارند و درمان رو کامل می‌کنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام منم توصیه میکنم فرزندان خود را قبل از اینکه با دندان درد به مطب ببرید و خاطره بدی داشته باشند . همین الان نزد خانم دکتر مراجعه کنید ایشان با حوصله با فرزند رفتار کرده و کار انجام میدهند و خاطره خوشی برای فرزند ما از داندان پزشکی به جای میگذارند .
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/16
پزشک را توصیه می‌کنمشاید برای همه دندان پزشکی جای خوشایندی نباشد اما برای من بسیار تجربه دل انگیزی بود و کارم به بهترین نحو انجام شد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/16
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد مناسب و دقت لازم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سلناز
دکتر خوش اخلاق هستند ولی فایل درون دندون من شکستن
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/16
پزشک را توصیه می‌کنمکار دندان من خیلی سخت بود اما ایشان با حوصله خیلی زیاد و اخلاق خیلی خوب و بسیار حرفه ای دندان من را از کشیده شدن نجات دادن...حدود 3 ساعت روی دندان من کار کردند و نتیجه اش هم خیلی خوب بود... خیلی راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/16
پزشک را توصیه می‌کنمبرای ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه کردم. مطب مرتب بود و تقریبا سر وقت کارها انجام شد. در مصرف بث حسی خصیص نبودن. سرعت عمل خوب بود. ابتدا سعی در کشیدن دندان داشتند که نهایتا با جراحی دندان کشیده شد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ف س
فهیمه سلوک
1402/01/30
پزشک را توصیه نمیکنممتاسفانه قبل از تایم ویزیت دکتر مطب رو ترک کرده بودن با این که سایت تا ساعت 7 نوبت میداد ولی دکتر قبل از 6 مطب رو ترک کرده بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
د م
دکتر مهديه سعيدنژاد
ضمن عرض سلام و احترام ،از خطای پیش آمده صمیمانه عذرخواهی میکنیم?در ماه رمضان تایم کاری مطب تغییراتی کرده بود که متاسفانه هماهنگی های لازم جهت اطلاع به بیماران صورت نگرفته بود.جهت جبران مشکل ایجاد شده با در نظر گرفتن شرایط ویژه برای خدمات مورد نیاز شما در خدمتتون هستیم?در صورت تمایل با شماره زیر در تماس باشید 09013713909
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/04
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی شکستگی دندان
عالی - با حوصله و کلینیک خیلی تمیز و آرامش بخش بود
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهديه سعيدنژاد، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مهديه سعيدنژاد در تهران، مفتح، لطفی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر مهديه سعيدنژاد، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهديه سعيدنژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهديه سعيدنژاد فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهديه سعيدنژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهديه سعيدنژاد: تهران، تهران، مفتح، لطفی
  • تلفن مطب دکتر مهديه سعيدنژاد: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مهديه سعيدنژاد: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل