ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
37K
دکتر مهربد قاسم پور

مهربد قاسم پور

3 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 145951
فوق تخصص شبکیه و لیزر
90%
رضایت (90 نظر)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

گراش - میدان شهید بهشتی، بلوار شیخ احمد انصاری.
مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش در سال 1359 به همت والای بانی خیر شروع به ساخت گردید و در سال 1367 کار ساختمانی آن به پایان رسید و در سال 1368 با حضور جنــــــاب آقای دکتر ملک زاده وزیر وقت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولین افتتاح گردید. این مرکز در زمینی به مساحت 21 هکتار و با زیر بنای 19000 متر مربع احداث گردید که با توجه به توسعه و ساخت و ساز های جدیدی که به مرور مورد نیاز بوده زیر بنا به بیش از 26000 متر مربع رسیده است ، فضای سبز محوطه مرکز 12 هکتار می باشد. این مرکز دارای 70 واحد منازل مسکونی یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه بوده و زیر بنای کل واحدهای مسکونی بالغ بر 12000 متر مربع می باشد. ساختمان های جانبی مرکز شامل : مسجد،درمانگاه،سردخانه،اقامت گاه همراه بیمار، نگهبانی و سوپرمارکت می باشد. از آنجائیکه در جنوب استان فارس و بعضی از شهرستانهای همجوار واقع در استان های هرمزگان و بوشهر فاقد دستگاه سی تی اسکن می باشند ، لذا تنها دستگاه سی تی اسکن در این مرکز مستقر می باشد و این مرکز به عنوان مرکز تصادفات (تروما) شناخته شده است و بیماران از اقصی نقاط به این مرکز ارجاع داده می شوند.    
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهربد قاسم پور را داشته است.

نظرات در مورد مهربد قاسم پور

90%
رضایت (90 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آب مروارید چشم (Cataract)
برای مشکل آب مروارید مراجعه کردم اما گفتن چشمتون خون ریزی کرده و اول باید جلوی خونریزی رو گرفت و با دو نوبت لیزر و تزریق مشکل چشم من رو درمان کردن. خدا خیرشون بده بعد از مراجعه، به دکتر فوق تخصص قرنیه مراجعه کردم و گفتن که کار دکتر قاسم پور بسیار درست بود که اول خون ریزی رو درمان کردن و بسیار ایشون رو تایید و تحسین کردن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نجیب
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بودن دکتر قاسم پور ازهمه چی جالبتر اینکه اول نوبت ندادن بهم بعد به کافه ی دم در گفتم از بستک اومدم شیرینی هم قبوله بنده ی خدا رفت نوبت برام گرفت بدون هیچ چشم داشتی هرکاری کردم شیرینی قبول نکردن وگفتن بخاطر رضای خدا اولین باره تو ایران دیدم اینهمه مهمان نوازی و مهر ومحبت کلینیک شیک وزیبا
پسندیدنگزارش
ارسال
رضوانه
رضوانه
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عفونت چشم، سوزش چشم
خیلی راضی هستم، در مدت کوتاهی با استفاده از داروهای محدود درمان شدم. بسیار دکتر باسواد و بااخلاقی هستن.
پسندیدنگزارش
ارسال
رضوانه غلامی
رضوانه غلامی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عفونت چشم
با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاص تان امیدواریم ستاره‌ ی زندگی و اختر دانش تان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد. این یک امتیاز بزرگ و یک تجربه فراموش نشدنی بود که شما را ملاقات کردم. من بابت همه فداکاری های شما سپاسگزارم. خداروشکر بیماری به طور کامل برطرف شده است.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمنمره چشم من بالای 8بود و خیلی از دکترها من را جواب کردند ولی خدا رو شکر ٱقای دکتر با عمل فمتواسمایل من را عمل کردن و نمرع چشمم آلان صفر شده.خیلی با تجربه هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآب مروارید خیلی رسیده داشتم و آقای دکتر با مهارت تمام چشم بنده جراحی کردند و خدا رو شکر نتیجه عالی بوده.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرای درمان خونریزی چشم مراجعه کردم.خدا دکتر رو خیر بده.خیلی با تجربه و خوش برخورد هستند و درمانشون عالی بود.بینایی م مدیون ایشونم
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فضلعلی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه برخورد واقعا عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ص
فضلعلی صحرانورد
ویزیت شده
4 ماه پیش | مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمود رضانیا
ویزیت شده
4 ماه پیش | مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش
پزشک را توصیه نمیکنمخیلی خوب بودن
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهربد قاسم پور، فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی در شهر گراش است. مطب دکتر مهربد قاسم پور در میدان شهید بهشتی، بلوار شیخ احمد انصاری. واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-31381950 تماس بگیرید.

تاکنون 37K نفر از پروفایل دکتر مهربد قاسم پور، فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (90 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 84 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهربد قاسم پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهربد قاسم پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهربد قاسم پور: گراش، میدان شهید بهشتی، بلوار شیخ احمد انصاری.
  • تلفن مطب دکتر مهربد قاسم پور: 035-31381950
  • تخصص دکتر مهربد قاسم پور: فوق تخصص شبکیه و لیزر
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل