ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر مهرناز ساعت چی

مهرناز ساعت چی

34 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 28623
متخصص جراحی لثه (پریودانتیکس)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
67%
رضایت (57 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: میدان دکتر فاطمی-جنب ساختمان جهاد-ساختمان کامران-شماره 10 | محل کار: شهرداری منطقه 6 پلی کلینیک شهرسالم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهرناز ساعت چی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهرناز ساعت چی

67%
رضایت (57 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
1.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/07/10
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ویزیت عالی بود برای من.خود خانم دکتر هم مهربون بودن.ادم اصلا زیر دست ایشون دچار استرس نمیشه چون میدونستم کارشون درسته
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیررضا
بادرود و سلام خدمت شما ! با توجه به اینکه چند نوبت جهت ویزیت و جراحی برای ایمپلنت خدمت ایشان مراجعه نمودم از لحاظ اخلاقی پزشکی و از لحاظ تخصص و عملکرد ایشان بی نهایت عالی بوده و راضی هستم! آرزوی سلامتی وبهروزی وموفقیت در حرفه پزشکی و زندگیشان و سلامتی همسر بزرگوارشان که ایشان هم جراح دندانپزشک می‌باشند و سلامتی فرزندشان را ازخداوند منان خواستارم! دعا گوی شما یکی از بیماران سرکارعالی

دکتر مهرناز ساعت چی، متخصص پریودانتیکس در شهر تهران است. مطب دکتر مهرناز ساعت چی در مطب: میدان دکتر فاطمی-جنب ساختمان جهاد-ساختمان کامران-شماره 10 | محل کار: شهرداری منطقه 6 پلی کلینیک شهرسالم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88802433 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر مهرناز ساعت چی، متخصص پریودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 67٪ مراجعین (57 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهرناز ساعت چی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پریودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهرناز ساعت چی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهرناز ساعت چی: تهران، مطب: میدان دکتر فاطمی-جنب ساختمان جهاد-ساختمان کامران-شماره 10 | محل کار: شهرداری منطقه 6 پلی کلینیک شهرسالم
  • تلفن مطب دکتر مهرناز ساعت چی: 021-88802433
  • تخصص دکتر مهرناز ساعت چی: متخصص جراحی لثه (پریودانتیکس)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل