ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر مهسا نعمت الهی

مهسا نعمت الهی

12 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 136483
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
94%
رضایت (20 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: بلوار مرزداران- شماره 147- بین دانش و ایثار درمانگاه دندانپزشکی دکتر نعمت الهی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهسا نعمت الهی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهسا نعمت الهی

94%
رضایت (20 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمجراحی دندان در کلینیک دولتی داشتم، بسیار با تجربه و توضیحات کامل در مورد شیوه درمان به بیمار میدهند و بسیار دقیق شرح حال بیمار می پرسند که چه بیماری و چه داروهای استفاده می کنند بسیار خوش اخلاق، صبور ، بسیار دقیق و با تجربه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/28
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دندان عقل
جراحی دندان عقل برای من انجام دادن، عالیترین هستند! خیلی با حوصله کار درمان برای بیمار توضیح می دهند و این که در کلینیک دولتی برای بیمار اینقدر وقت می گذارند واقعا عالیه!
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/27
پزشک را توصیه می‌کنمکارشون عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/28
پزشک را توصیه می‌کنمایشن بسار دکتر صبور خوش برخورد دانا وفهیم هستن به جرعت میتونم بگم یکی از بهترین های دندان پزشکی هستن.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهسا نعمت الهی، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مهسا نعمت الهی در مطب: بلوار مرزداران- شماره 147- بین دانش و ایثار درمانگاه دندانپزشکی دکتر نعمت الهی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44284234 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر مهسا نعمت الهی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (20 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهسا نعمت الهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهسا نعمت الهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهسا نعمت الهی: تهران، مطب: بلوار مرزداران- شماره 147- بین دانش و ایثار درمانگاه دندانپزشکی دکتر نعمت الهی
  • تلفن مطب دکتر مهسا نعمت الهی: 021-44284234
  • تخصص دکتر مهسا نعمت الهی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل