ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر مهشید باقری

مهشید باقری

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 114095
متخصص دندانپزشکی کودکان
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
93%
رضایت (73 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - محل کار: هفت تیر 8- نبش گلشن 1- پ 83 | محل کار: بیمارستان رضوی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهشید باقری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهشید باقری

93%
رضایت (73 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر و پرسنل بسیار با اخلاق خوب و با حوصله روی دندان فرزندم کار کردن محیط بسیار خوب و رفتار مناسبشون باعث میشه کودک استرس نداشته باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دندان پزشک اطفال که بهشون اعتماد کامل دارم دکتر باقری هستن با توجه به رزومه قوی ایشون در زمینه دندان اطفال اعتماد من چند برابر شده نسبت به ایشون ایشون هر موقع از شبانه روز که سوالی در رابطه بادندان دخترم پیش اومده صمیمانه پاسخگو بودند دکتر بسیار خاکی ومهربان هستن وصد البته دلسوز کودکان اگه بچه ای همکاری نداشته باشه کلینیک ایشون بهترین انتخاب برای درمانه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام شماره تماس خانم دکتر رو اگه دارین بدین
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبی شک بهترین صبورترین خوش قلب ترین و مهربون ترین پزشکی که دیدم ایشون هستن خداروهزاران بار شکر میکنم که این فرشته رو سرراه من قرار داد تا بتونم بدون نگرانی درمان دخترم رو بهشون بسپارم.همیشه استرس بیهوشی داشتم ولی اونقدر محیط امن و کادر حرفه ای دارن که در بهترین حالت ممکن دندون های دخترم درمان شد و حتی هزینه هاشون بسیار عالی و اصلا بالا نیست و بازم با این شرایط حال مراجعه کننده هاشون درک میکنند و خیلی مراعات میکنند ❤️
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دندان شیری
عالی ،ممنونم از برخورد خوب و انرژی مثبت
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امین
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر عالی، عین خودتون
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت
سلام برای جراحی 12 تا از دندان های پسرم به خانم دکتر مراجعه کردیم فوق العاده خوش برخورد کار درست و حرفه ای و دارای یه تیم حرفه ای توی کلینیک.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی ' و نحوه برخورد هم خیلی خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/25
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر مهشید باقری بسیار حاذق و کار تمیز هستند پسرم کسری رو 12دندون باهم تحت بیهوشی درمان و بعد عمل بسیار کم عارضه بود. بسیار باشخصیت وخوش اخلاق . امیدوارم همیشه سالم و موفق باشند.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهشید باقری، متخصص دندانپزشکی کودکان در شهر مشهد است. مطب دکتر مهشید باقری در محل کار: هفت تیر 8- نبش گلشن 1- پ 83 | محل کار: بیمارستان رضوی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر مهشید باقری، متخصص دندانپزشکی کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (73 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهشید باقری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهشید باقری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهشید باقری: مشهد، محل کار: هفت تیر 8- نبش گلشن 1- پ 83 | محل کار: بیمارستان رضوی
  • تلفن مطب دکتر مهشید باقری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مهشید باقری: متخصص دندانپزشکی کودکان/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل