ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر مهین فرهمند

مهین فرهمند

44 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 19200
متخصص پزشکی اجتماعی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - محل کار: قدوسی شرقی-کوچه3-انتهای کوچه3-مرکز سلامت ارمغان | مطب: قصر قمشه-خ شاهد-ابتدای کوچه4 شاهد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهین فرهمند را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهین فرهمند

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مهین فرهمند، متخصص پزشکی اجتماعی در شهر شیراز است. مطب دکتر مهین فرهمند در محل کار: قدوسی شرقی-کوچه3-انتهای کوچه3-مرکز سلامت ارمغان | مطب: قصر قمشه-خ شاهد-ابتدای کوچه4 شاهد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-36422060 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر مهین فرهمند، متخصص پزشکی اجتماعی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهین فرهمند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پزشکی اجتماعی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهین فرهمند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهین فرهمند: شیراز، محل کار: قدوسی شرقی-کوچه3-انتهای کوچه3-مرکز سلامت ارمغان | مطب: قصر قمشه-خ شاهد-ابتدای کوچه4 شاهد
  • تلفن مطب دکتر مهین فرهمند: 071-36422060
  • تخصص دکتر مهین فرهمند: متخصص پزشکی اجتماعی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل