ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
769
کارشناس ملیحه موصلی

ملیحه موصلی

شماره نظام پزشکی: م-29562
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اسلامشهر ،بیمارستان امام رضا(ع)
درباره من

درمان بیماری های زنان ،بارداری ،زگیل تناسلی ،مشاوره جنسی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ملیحه موصلی را داشته است.

نظرات در مورد ملیحه موصلی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
ملیحه موصلی

کارشناس ملیحه موصلی، کارشناس مامایی در شهر (ثبت نشده) است. مطب کارشناس ملیحه موصلی در اسلامشهر ،بیمارستان امام رضا(ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09371031190 تماس بگیرید.

تاکنون 769 نفر از پروفایل کارشناس ملیحه موصلی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس ملیحه موصلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس ملیحه موصلی امروز 12:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس ملیحه موصلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس ملیحه موصلی: null، اسلامشهر ،بیمارستان امام رضا(ع)
  • تلفن مطب کارشناس ملیحه موصلی: 09371031190
  • تخصص کارشناس ملیحه موصلی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل