ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر مونا ملک زاده مغانی

مونا ملک زاده مغانی

شماره نظام پزشکی: 82166
متخصص پرتودرمانی (رادیوتراپی)
دکترای حرفه ای پزشکی
92%
رضایت (7 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

استان تهران- شهرستان تهران- شهر تهران
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مونا ملک زاده مغانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مونا ملک زاده مغانی

92%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع ح
عشرت حیدری هرستانی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممنیدری هستم دارم درمان می شم خانم دکترموناملک زاده بسیارخانم دکترخوش اخلاق ومهربانی هست ومن راضی هستم نتیجه گرفتم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
1402/07/27
پزشک را توصیه می‌کنمخوشبختانه با کمک خداوند و خانم دکتر عزیز و مهربان خوب بود و در طول مدت 6 ماه درمانم طول کشید و داروهام بصورت سرم بودن نحوه برخورد خانم دکتر واقعا بینظیر بود و اینکه من و اکثر همدردهام با دیدن خانم دکتر روحیه عالی پیدا میکردیم من الان که پیگیری میکنم تا ایشون رو نبینم از بیمارستان بیرون نمیرم.. با آرزوی سلامتی برای همه بیماران و تندرستی و داشتن زندگی شاد برای خانم دکتر عزیز
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
با سلام شماره یا ایمیلی از خانم دکتر ک خودشون جواب بدن ندارید؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/16
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر ملک زادگان دکتر با تجربه وحاذق هستند ولی متاسفانه هر وقت رفتم واز چندین ماه قبل که وقت گرفته بودم خودشان بیمار را ویزیت نمی‌کنند دستیاران او هستندوبیماران را فقط داروی قبل را سر خود می‌نویسند ومیگویند دکتر سرش شلوغ است که این هم در روحیه بیمار وروندد بیماری اثر بدی دارد از خانم دکتر تقاضا دارم بیشتر به بیماران توجه کنند چون هیچکس برای تفریح ودلخوشی به آنجا نمی‌آید
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
احمد
1401/12/13
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشکی مهربان درعین حال بسیارحاذق وکاربلد هستند
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
مونا ملک زاده مغانی

دکتر مونا ملک زاده مغانی، متخصص تکنولوژی پرتودرمانی- رادیوتراپی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر مونا ملک زاده مغانی در استان تهران- شهرستان تهران- شهر تهران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر مونا ملک زاده مغانی، متخصص تکنولوژی پرتودرمانی- رادیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مونا ملک زاده مغانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص تکنولوژی پرتودرمانی- رادیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مونا ملک زاده مغانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مونا ملک زاده مغانی: null، استان تهران- شهرستان تهران- شهر تهران
  • تلفن مطب دکتر مونا ملک زاده مغانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مونا ملک زاده مغانی: متخصص پرتودرمانی (رادیوتراپی)/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل