ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر مونس نوری رحمت آبادی

مونس نوری رحمت آبادی

شماره نظام پزشکی: 107276
بیماریهای داخلی
داخلی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رفسنجان - رفسنجان، خیابان شهدا، شهید محمدی نژاد، مدرس 3
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مونس نوری رحمت آبادی را داشته است.

نظرات در مورد مونس نوری رحمت آبادی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ل ب
لیلی بازماندگان خواجویی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتو رفسنجان تا یه دکتر خوب پیدا میشه میزارن میرن شهرهای دیگه خداکنه ایشون دیگه نرن خیلی دکتر خوبی هستن برخورد دکتر واقعا عالی و صبر و حوصله زیادی برای گوش دادن به حرف های بیمار دارند ویزیت شون هم نسبت به بقیه دکترا قیمت کمتری داره
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مونس نوری رحمت آبادی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر رفسنجان است. مطب دکتر مونس نوری رحمت آبادی در رفسنجان، خیابان شهدا، شهید محمدی نژاد، مدرس 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-34266836 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر مونس نوری رحمت آبادی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مونس نوری رحمت آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مونس نوری رحمت آبادی امروز 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مونس نوری رحمت آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مونس نوری رحمت آبادی: رفسنجان، رفسنجان، خیابان شهدا، شهید محمدی نژاد، مدرس 3
  • تلفن مطب دکتر مونس نوری رحمت آبادی: 034-34266836
  • تخصص دکتر مونس نوری رحمت آبادی: بیماریهای داخلی/ داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل