ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر مژگان نوروزی

مژگان نوروزی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 83808
دکترای حرفه‌ای پزشکی
89%
رضایت (54 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - مطب: دولت اباد اخر چهل متری جنب داروخانه دکتر نعمتی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مژگان نوروزی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مژگان نوروزی

89%
رضایت (54 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رضا
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوب هستن و خوش برخورد اما بهتر هست قبل عمل توضیحات بیشتری برای حسن عمل و چندین ساعت اول داده بشه تا بیمار استرس نگیره و همچنین حین عمل بیمار خیالش جمع باشه که دکتر با آرامش خاطر و بدون عجله در حال عمل هست
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/28
پزشک را توصیه می‌کنمبیماری که متخصص و..... تشخیص ندادن دکتر نوروزی درمان کرد
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
درود بر انسانهای نیک اندیش، من برای معاینه گوشم پیش خانم دکتر رفتم و یه چک آپ برام نوشت که تشخیص ایشان سرطان مثانه بود و بنده را به پزشگ متخصص و انجام آزمایشات تکمیلی ارجاع دادن و تایید شد که تشخیص درست و به موقع بوده و خوشبختانه با جراحی از پیش روی آن جلوگیری شد، بسیار ممنونم از ایشان که بسیار مودب و باتجربه و در عین حال مردم دوست و دست بخیر هستن. کاش همه پزشکان شهرمان مثل خانم دکتر نوروزی بودن
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/09/19
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد منشی ها بسیار عالی و مؤدبانه اتاق و دفتر خیلی تمیز و مرتب تشخیص خوب و با حوصله اصول روانشناسی رعایت می‌شود بیمار احساس امید و سلامتی بهش دست‌ می‌ده
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مژگان نوروزی، دکترای پزشکی در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر مژگان نوروزی در مطب: دولت اباد اخر چهل متری جنب داروخانه دکتر نعمتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 083-8273483 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر مژگان نوروزی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 89٪ مراجعین (54 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مژگان نوروزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مژگان نوروزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مژگان نوروزی: کرمانشاه، مطب: دولت اباد اخر چهل متری جنب داروخانه دکتر نعمتی
  • تلفن مطب دکتر مژگان نوروزی: 083-8273483
  • تخصص دکتر مژگان نوروزی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل