ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
976
دکتر میترا اردکانی مقدم

میترا اردکانی مقدم

شماره نظام پزشکی: 152164
متخصص بیماری های کودکان
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - کلینیک بیمارستان فرهنگیان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی میترا اردکانی مقدم را داشته است.

نظرات در مورد میترا اردکانی مقدم

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر میترا اردکانی مقدم، متخصص کودکان در شهر تهران است. مطب دکتر میترا اردکانی مقدم در کلینیک بیمارستان فرهنگیان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26130724 تماس بگیرید.

تاکنون 976 نفر از پروفایل دکتر میترا اردکانی مقدم، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر میترا اردکانی مقدم در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر میترا اردکانی مقدم 19 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر میترا اردکانی مقدم، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر میترا اردکانی مقدم: تهران، کلینیک بیمارستان فرهنگیان
  • تلفن مطب دکتر میترا اردکانی مقدم: 021-26130724
  • تخصص دکتر میترا اردکانی مقدم: متخصص بیماری های کودکان/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل