ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر میراحسان حسینی

میراحسان حسینی

شماره نظام پزشکی: 207959
دکترای حرفه‌ای پزشکی
87%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

خوی - بلوار ولیعصر، سلمان فارسی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی میراحسان حسینی را داشته است.

نظرات در مورد میراحسان حسینی

87%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

د م
دکتر محسن اميري امرائي
ویزیت شده
1402/02/13 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام آقای دکتر خیلی محترم و خوش برخورد هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن جواب بنده رو دادند عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکبر
ویزیت شده
1402/02/12 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر حسینی زمان زیادی را به ویزیت بیمار اختصاص دادند و برخورد واقعا محترمانه ای با من داشتند ، داروهایی که تجویز نمودند واقعا موثر بود و کاملا درمان شدم. به همه توصیه میکنم از مشاورات دکتر حسینی استفاده کنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکبر
1402/02/11
پزشک را توصیه می‌کنماقای دکتر حسینی بیشترین زمان رو به ویزیت اختصاص دادند و خیلی برخوردشون خوب بود و مودبانه با بیمار برخورد میکنن. داروهایی که تجویز کردن بیشترین تاثیر رو داشت و من سریع بهبودیم رو بدست آوردم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر میراحسان حسینی، دکترای پزشکی در شهر خوی است. مطب دکتر میراحسان حسینی در بلوار ولیعصر، سلمان فارسی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر میراحسان حسینی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر میراحسان حسینی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر میراحسان حسینی فردا 8:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر میراحسان حسینی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر میراحسان حسینی: خوی، بلوار ولیعصر، سلمان فارسی
  • تلفن مطب دکتر میراحسان حسینی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر میراحسان حسینی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل