ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر مینا شکورزارع

مینا شکورزارع

شماره نظام پزشکی: 140113
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
95%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شهررک ولیعصر منطقه18 خیابان جلالی جنوبی (مسلمی)کوچه عابد پلاک6
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مینا شکورزارع را داشته است.

نظرات در مورد مینا شکورزارع

95%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/14
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر فوق العاده مهربون خوش برخورد و حاذق در مهارتش واینکه توضیحات کامل رو درباره بیماری ودرمان ان را به بینار ارائه میدهند خدا قوت دکتر جونم
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شهرام
1401/05/15
پزشک را توصیه می‌کنمبرای ترمیم دو دندان قدامی بالا خدمت ایشون رفتم و یکبار هم عصب کشی و روکش دندان 5 هم از لحاظ شخصیت مهارت و توضیحات کامل تابحال دندانپزشکی مثل ایشون ندیدم خداوند بهشون سلامتی و شادمانی بدهد.ممنون
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
د م
دکتر مینا شکورزارع
ممنون لطف دارید

دکتر مینا شکورزارع، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مینا شکورزارع در شهررک ولیعصر منطقه18 خیابان جلالی جنوبی (مسلمی)کوچه عابد پلاک6 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09368200678 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر مینا شکورزارع، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مینا شکورزارع در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مینا شکورزارع فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مینا شکورزارع، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مینا شکورزارع: تهران، شهررک ولیعصر منطقه18 خیابان جلالی جنوبی (مسلمی)کوچه عابد پلاک6
  • تلفن مطب دکتر مینا شکورزارع: 09368200678
  • تخصص دکتر مینا شکورزارع: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل