ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
842
کارشناس ناصر غضنفری راد

ناصر غضنفری راد

شماره نظام پزشکی: ت-4167
کارشناسی علوم تغذیه
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ارومیه - دانشگاه علوم پزشکی معاونت غذاو دارو (خ شهیدقلی پور)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ناصر غضنفری راد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ناصر غضنفری راد

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس ناصر غضنفری راد، کارشناس علوم تغذیه در شهر ارومیه است. مطب کارشناس ناصر غضنفری راد در دانشگاه علوم پزشکی معاونت غذاو دارو (خ شهیدقلی پور) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-2772023 تماس بگیرید.

تاکنون 842 نفر از پروفایل کارشناس ناصر غضنفری راد، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس ناصر غضنفری راد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس ناصر غضنفری راد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس ناصر غضنفری راد: ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی معاونت غذاو دارو (خ شهیدقلی پور)
  • تلفن مطب کارشناس ناصر غضنفری راد: 044-2772023
  • تخصص کارشناس ناصر غضنفری راد: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل