ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
842
دکتر ناهید راضی رودی

ناهید راضی رودی

شماره نظام پزشکی: 133715
کودکان و نوزادان
80%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

خواف - خراسان رضوی خواف
درباره من

متخصص کودکان و نوزادان

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ناهید راضی رودی را داشته است.

نظرات در مورد ناهید راضی رودی

80%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ه س
هدی سیمین زاده
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک حاذق و کار بلدی هستن.وقت زیاد میذارن و توضیحاتشون بسیار کامل و جامعه.درمانشون حرف نداره.فقط یک بار تجربه کنید و بچه هاتون رو به ایشون بسپارید.خیر دنیا و آخرت نصیبتون.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: تغذیه اطفال
سلام واقعا دکتر بسیار عالی با صبر وحوصله با اخلاق وبسیار کاربلد من با اولین دوره درمان دخترم به وزن گیری عالی رسید خدا خیرشون بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/06
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و عرض ادب واقعا خانم دکتر سنگ تمام گذاشتن. نه برای بیمار من، بلکه همه بیماران بخش.اطفال رو با حوصله و صبر کامل ویزیت نموده و برای همه ی بیماران وقت میزاشتن.به حرف های هراهان کاملا توجه میکردند و حتی بعضی بیماران که وضع مالی خوبی نداشتن تو این مدتی که پسرم بستری بود بصورت محرمانه کمک مالی نیز می کردند.درمانشونم انصافا عالی و دقیقا به هدف میزدند.بدون تشخیض اشتباه مستقیما دارویی تجویز میشد که در مصرف دوز سوم علائم درمان مشخص می شد. خلاصه هر چی بگم از ایشون کم گفتم. دمشون گرم و از خداوند آرزوی طول عمر براشون خاستارم و نهایت سپاس رو از ایشون دارم.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ناهید راضی رودی، متخصص کودکان در شهر خواف است. مطب دکتر ناهید راضی رودی در خراسان رضوی خواف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-54233680 تماس بگیرید.

تاکنون 842 نفر از پروفایل دکتر ناهید راضی رودی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ناهید راضی رودی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ناهید راضی رودی امروز 6:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ناهید راضی رودی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ناهید راضی رودی: خواف، خراسان رضوی خواف
  • تلفن مطب دکتر ناهید راضی رودی: 051-54233680
  • تخصص دکتر ناهید راضی رودی: کودکان و نوزادان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل