ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر نجمه دهقان

نجمه دهقان

شماره نظام پزشکی: 4672
روان شناس
92%
رضایت (13 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - بلوار طالقانی ، کوچه جنب بانک صادرات ، کوچه قدس لطفا بعد از اخذ نوبت با مطب تماس بگیرید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نجمه دهقان را داشته است.

نظرات در مورد نجمه دهقان

92%
رضایت (13 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مریم
ویزیت شده
1402/05/17 | نجمه دهقان
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
1402/04/15 | نجمه دهقان
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی بود خیلی برخورد عالی و مناسب با حوصله و مهربان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/06
پزشک را توصیه نمیکنمروانشناس را حتما با آگاهی انتخاب کنید.موقع ویزیت شماره نظام روانشناسی را بپرسید و از روانشناس در مورد رویکرد و نحوه درمان و سوابق در کار سوال کنید. اگر روانشناسی برای دیگران خوب بود شاید برای شما خوب نباشد. خانم دکتر نجمه دهقان روانشناس خوبی هست و در حد متوسط کار میکنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
الهام
1401/06/30
پزشک را توصیه می‌کنماز همه جهات خانم دکتر دهقان عالی هستند و با دقت نظر و صبر و حوصله به مشکلات گوش میدن و راهکارهای خوبی رو ارائه میدهند انشالله همیشه موفق و تندرست باشند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ح
امیر حسین
ویزیت شده
1401/03/12 | نجمه دهقان
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی دستشون درد نکنه
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر نجمه دهقان
دکتر نجمه دهقان
سپاس
ا
امید
1400/11/10
پزشک را توصیه می‌کنممن داخل زندگی خیلی خیلی مشکل داشتم با سه ماه همکاری کردن خانم دکتر به نتیجه رسیدم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
ستاره
1400/07/27
پزشک را توصیه می‌کنمدوستان توجه داشته باشید که باید برای درمان بعتر ریز ب ریز جزییات رو از گذشته توضیح بدیم و توضیحات کامل ما باعث میشه ک ب نتیجه مطلوب برسیم یا ن. و این امر برای هر دکتری صادق هست
پسندیدنگزارش
ارسال
س
ستاره
1400/07/27
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی هستن و من زندگیم به دو بخش تقسیم شد قبل از مراجعه به ایشون و بعد از اون،من به روانشناس های زیادی مراجعه کرده بودم به جرات میتونم بگم ایشون از همه صبور تر و باسوادتر و بهتر بودن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر نجمه دهقان، دکترای پزشکی در شهر یزد است. مطب دکتر نجمه دهقان در بلوار طالقانی ، کوچه جنب بانک صادرات ، کوچه قدس لطفا بعد از اخذ نوبت با مطب تماس بگیرید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-37254665 تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر نجمه دهقان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (13 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 12 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نجمه دهقان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نجمه دهقان 8 اردیبهشت 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نجمه دهقان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نجمه دهقان: یزد، بلوار طالقانی ، کوچه جنب بانک صادرات ، کوچه قدس لطفا بعد از اخذ نوبت با مطب تماس بگیرید
  • تلفن مطب دکتر نجمه دهقان: 035-37254665
  • تخصص دکتر نجمه دهقان: روان شناس
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل