ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
951
دکتر نجمه هاشمی

نجمه هاشمی

شماره نظام پزشکی: گ-3644
کارشناسی گفتاردرمانی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - هرمزگان ، حاجی‌آباد
درباره من

ارزیابی، تشخیص و درمان انواع اختلالات گفتار و زبان و بلع در کودکان و بزرگسالان  

  •  مشکلات تلفظی / تاخیر در رشد گفتار و زبان / اختلالات گفتار و زبان ناشی از عقب ماندگی ذهنی،بیش فعالی و نقص توجه، سکته مغزی، شکاف کام و لب و …. / اختلالات ناروانی گفتار مانند لکنت و…/ اختلالات یادگیری( مشکلات در خواندن و نوشتن) / اختلالات بلع
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نجمه هاشمی را داشته است.

نظرات در مورد نجمه هاشمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نجمه هاشمی، کارشناس گفتار درمانی در شهر تهران است. مطب دکتر نجمه هاشمی در هرمزگان ، حاجی‌آباد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 951 نفر از پروفایل دکتر نجمه هاشمی، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نجمه هاشمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نجمه هاشمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نجمه هاشمی: تهران، هرمزگان ، حاجی‌آباد
  • تلفن مطب دکتر نجمه هاشمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر نجمه هاشمی: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل