ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
27K
دکتر نجمه کرباسی

نجمه کرباسی

شماره نظام پزشکی: 117428
جراح و متخصص چشم‌پزشکی لازک و لیزیک

آدرس و تلفن تماس

سنندج - سنندج، فلسطین، مولوی کرد، یغموری، بن بست 1-ساختمان سلامت-طبقه سوم
بیماران گرامی لطفا توجه داشته باشید از پذیرش کودکان زیر 8 سال معذوریم.
درباره من

دکتر نجمه کرباسی،از دانشجویان ممتاز فارغ التحصیل از دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۱۳۸۵ هستم.تخصص چشمپزشکی را در دانشگاه بین المللی اصفهان پشت سرگذاشتم و با رتبه ممتاز در سال ۹۲ فارغ التحصیل شدم.از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ مدیر گروه چشمپزشکی استان کردستان بودم و پزشک نمونه استان در سالهای اخیر.
لیست مقالات:

1)Adjunctive Local Application of Lidocaine during Scleral Buckling under General anesthesia
2)Report of a case of Papillary cystic solid tumor of pancreas
3) corneal changes after collagen cross-linking in patients with corneal keratoconus

4)Toxoplasmosis in triplet: A case report
5)A survey of outcome of adjustable suture as first operation in patients with strabismus
ترجمه کتاب امریکن آکادمی چشمپزشکی جلد لنز و کاتاراکت

از پذیرش کودکان کمتر از هشت سال معذوریم

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نجمه کرباسی را داشته است.

نظرات در مورد نجمه کرباسی

این پزشک را پیشنهاد داده اند

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

به درخواست پزشک، بخش نظرات کاربران صفحه ایشان در پذیرش24 از دسترس خارج شده است.

دکتر نجمه کرباسی، متخصص چشم پزشکی در شهر سنندج است. مطب دکتر نجمه کرباسی در سنندج، فلسطین، مولوی کرد، یغموری، بن بست 1-ساختمان سلامت-طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 087-33230397 تماس بگیرید.

تاکنون 27K نفر از پروفایل دکتر نجمه کرباسی، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (114 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 88 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نجمه کرباسی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نجمه کرباسی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نجمه کرباسی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نجمه کرباسی: سنندج، سنندج، فلسطین، مولوی کرد، یغموری، بن بست 1-ساختمان سلامت-طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر نجمه کرباسی: 087-33230397
  • تخصص دکتر نجمه کرباسی: جراح و متخصص چشم‌پزشکی لازک و لیزیک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل