ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر ندا زارع

ندا زارع

شماره نظام پزشکی: 192959
دکترای حرفه ای پزشکی
60%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - اصفهان
درباره من

بهترین درمان ها برای کرونا و آنفولانزا 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ندا زارع را داشته است.

نظرات در مورد ندا زارع

60%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.0
مهارت و تخصص پزشک
3.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
راضیه
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر باحوصله زیاد من را معاینه کردن و با اینکه جاهای مختلفی برای درمان گرفتگی صدام رفتم ایشون با یک داروی ساختی من را درمان کردن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ب
امیر باقرپورریزی
1402/06/17
پزشک را توصیه نمیکنمبنده باقرپورهستم...اواخرسال گذشته حدود8 ماه قبل جهت بوتاکس به مطب ایشان رفتیم وایشان گفت بایدبخاطرعمق وصیع خطوط پیشانی فیلربزنیدوهزینه اش بیشترمیشود وحداقل 2 سال دیگرقابل بازگشت نیست وبعدازاین مدت باخطوط کمتری نمایان میشود...ایشان3000000ازمن گرفت والان که رفتم میگم بدترشده یکسال هم نشده میگه باید بازم میومدی ورزرومیکردی ..وقتی ثابت کردم که اصلا چنین حرفی نزده که بازم میرفتم میگه شاید حواسم نبوده....الان کدوم مرکز پاسخگو چنین سودجویان هستن...؟؟؟اصلامجوز اینکاررو داره..هرکسی میومد یاسرماخورده بود یاآمپول داشت بزنه....
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ندا زارع، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر ندا زارع در اصفهان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر ندا زارع، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ندا زارع در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ندا زارع امروز 3:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ندا زارع، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ندا زارع: تهران، اصفهان
  • تلفن مطب دکتر ندا زارع: ثبت نشده
  • تخصص دکتر ندا زارع: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل