ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
770
کارشناس نرجس بختیاری

نرجس بختیاری

شماره نظام پزشکی: م-50000
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

درباره من

⮜ بیوگرافی

سلام بر تمامی مادران، زنان و دختران سرزمینم 

من نرجس بختیاری کارشناس مامایی دانش اموخته دانشگاه علوم پزشکی گیلان هدف حضورم در این پلتفرم این است تا به صورت انلاین انچه در توان دارم برای سلامتی جسم وروح مراجعان عزیزم به کار گیرم

امیدوارم مرهمی بر آلام و تشویشات شما باشم.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نرجس بختیاری را داشته است.

نظرات در مورد نرجس بختیاری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس نرجس بختیاری، کارشناس مامایی در شهر (ثبت نشده) است. مطب کارشناس نرجس بختیاری در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 770 نفر از پروفایل کارشناس نرجس بختیاری، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس نرجس بختیاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس نرجس بختیاری فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس نرجس بختیاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس نرجس بختیاری: ثبت نشده
  • تلفن مطب کارشناس نرجس بختیاری: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس نرجس بختیاری: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل