ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر نغمه معراجی

نغمه معراجی

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 111836
متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
60%
رضایت (23 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، مطهری، فجر، مداین، پ 12
درباره من

را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران آغاز کردند  و در  سال 1385 با کسب رتبه ممتاز فارغ التحصیل شدند. پس از 4 سال طبابت، در سال 1389،  دوره تخصصی رزیدنتی دندانپزشکی خود را در رشته "اندودانتیکس" در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کردند و در سال 1392 بورد تخصصی خود را با رتبه برتراخذکردند. 

دکتر معراجی به مدت 8 سال عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند. ایشان در این مدت فعالیت های آموزشی برای دانشجویان دوره دکترای عمومی و دوره دکترای تخصصی رزیدنتی داشتند. همچنین فعالیت های پژوهشی و اجرایی متعدد داشتند از جمله:

  • تالیف و چاپ 38مقاله در مجلات معتبر خارجی و داخلی
  • ارائه 20 سخنرانی در کنگره های خارجی و داخلی معتبر
  • معاون بین الملل گروه آموزشی اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مدت 8 سال 
  • دبیر اتاق همکاری های علمی ایران و سوئیس 
  • برگزاری کارگاه ها و وبینارهای آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی ایرانی و خارجی 
  • مشارکت دربرگزاری کنگره ها 
  • مسئول واحد بین بخشی رزیدنت های تخصصی دانشکده 

 

لازم به ذکر است دکتر معراجی  برنده "گرانت استادیار جوان" بودند و عضو هیات تحریریه و داوری ژورنال های معتبر داخلی و خارجی هستند. ایشان همچنین دوره های متعدد از جمله دوره های  " لیزر در دندانپزشکی" ، " دوره تعهد حرفه ای"  ، "کاربرد میکروسکوپ در اندودانتیکس" و "دوره مهارتهای آموزش پزشکی" را گذرانده اند. ایشان دارای    H-Index  (بر اساس google scholar  )،  15بوده و i10-index   ایشان 19 می باشد. تاکنون 1051استناد به مقالات به نویسندگی ایشان صورت گرفته است. همچنین کتاب "CDR مسیرهای پالپ" سال 2021 را تالیف کردند. وی با موسسات معتبر متعددی جهت برگزاری کارگاه های و وبینارهای آموزشی برای دندانپزشکان عمومی، متخصص و دانشجویان دندانپزشکی همکاری دارند. 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نغمه معراجی را داشته است.

نظرات در مورد نغمه معراجی

60%
رضایت (23 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر نغمه معراجی، متخصص اندودانتیکس در شهر تهران است. مطب دکتر نغمه معراجی در تهران، مطهری، فجر، مداین، پ 12 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88815100 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر نغمه معراجی، متخصص اندودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (23 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نغمه معراجی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نغمه معراجی 10 اردیبهشت 11:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص اندودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نغمه معراجی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نغمه معراجی: تهران، تهران، مطهری، فجر، مداین، پ 12
  • تلفن مطب دکتر نغمه معراجی: 021-88815100
  • تخصص دکتر نغمه معراجی: متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل