ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
818
دکتر نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 598475
کارشناس علوم آزمایشگاهی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران-انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال-ابتدای خیابان فخری زاده(صنایع)-پلاک 9-طبقه دوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نمونه گیری در منزل را داشته است.

نظرات در مورد نمونه گیری در منزل

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نمونه گیری در منزل، کارشناس علوم آزمایشگاهی در شهر تهران است. مطب دکتر نمونه گیری در منزل در تهران-انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال-ابتدای خیابان فخری زاده(صنایع)-پلاک 9-طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22964843 تماس بگیرید.

تاکنون 818 نفر از پروفایل دکتر نمونه گیری در منزل، کارشناس علوم آزمایشگاهی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نمونه گیری در منزل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نمونه گیری در منزل امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم آزمایشگاهی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نمونه گیری در منزل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نمونه گیری در منزل: تهران، تهران-انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال-ابتدای خیابان فخری زاده(صنایع)-پلاک 9-طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر نمونه گیری در منزل: 021-22964843
  • تخصص دکتر نمونه گیری در منزل: کارشناس علوم آزمایشگاهی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل