ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
838
دکتر نوبت پی سی آر

نوبت پی سی آر

شماره نظام پزشکی: 4543765
کارشناس علوم آزمایشگاهی
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده
بیمار گرامی، در هنگام مراجعه به همراه داشتن کارت ملی بیمار الزامی است دقیقه قبل از زمان نوبت رزرو شده امکان چاپ قبض وجود دارد30
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نوبت پی سی آر را داشته است.

نظرات در مورد نوبت پی سی آر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نوبت پی سی آر، کارشناس علوم آزمایشگاهی در شهر تهران است. مطب دکتر نوبت پی سی آر در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25015090 تماس بگیرید.

تاکنون 838 نفر از پروفایل دکتر نوبت پی سی آر، کارشناس علوم آزمایشگاهی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نوبت پی سی آر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم آزمایشگاهی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نوبت پی سی آر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نوبت پی سی آر: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده
  • تلفن مطب دکتر نوبت پی سی آر: 021-25015090
  • تخصص دکتر نوبت پی سی آر: کارشناس علوم آزمایشگاهی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل