ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر نورالدین گجرپور

نورالدین گجرپور

شماره نظام پزشکی: ب-19874
کارشناسی ارشد روانشناسی
59%
رضایت (52 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اهواز - اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، نبش خرداد، ساختمان بوعلی سینا، طبقه8، واحد5،کلینیک نگرش
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نورالدین گجرپور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد نورالدین گجرپور

59%
رضایت (52 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر نورالدین گجرپور، کارشناس روانشناسی عمومی در شهر اهواز است. مطب دکتر نورالدین گجرپور در اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، نبش خرداد، ساختمان بوعلی سینا، طبقه8، واحد5،کلینیک نگرش واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-33368759 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر نورالدین گجرپور، کارشناس روانشناسی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 59٪ مراجعین (52 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نورالدین گجرپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس روانشناسی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نورالدین گجرپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نورالدین گجرپور: اهواز، اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، نبش خرداد، ساختمان بوعلی سینا، طبقه8، واحد5،کلینیک نگرش
  • تلفن مطب دکتر نورالدین گجرپور: 061-33368759
  • تخصص دکتر نورالدین گجرپور: کارشناسی ارشد روانشناسی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل