ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر نوراله دانش پایه

نوراله دانش پایه

شماره نظام پزشکی: 168129
متخصص رادیولوژی
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

خوی - خوی، خیابان امام، ابتدای خیابان سینا،ساختمان نیل آی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نوراله دانش پایه را داشته است.

نظرات در مورد نوراله دانش پایه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نوراله دانش پایه، متخصص رادیولوژی در شهر خوی است. مطب دکتر نوراله دانش پایه در خوی، خیابان امام، ابتدای خیابان سینا،ساختمان نیل آی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-36228002 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر نوراله دانش پایه، متخصص رادیولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نوراله دانش پایه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نوراله دانش پایه امروز 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نوراله دانش پایه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نوراله دانش پایه: خوی، خوی، خیابان امام، ابتدای خیابان سینا،ساختمان نیل آی
  • تلفن مطب دکتر نوراله دانش پایه: 044-36228002
  • تخصص دکتر نوراله دانش پایه: متخصص رادیولوژی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل