ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر نگار نیک زاد اصفهان

نگار نیک زاد اصفهان

3 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 187358
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ایرانشهر سیستان و بلوچستان - خیابان نور جنوبی،روبروی داروخانه شبانه روزی خیام
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نگار نیک زاد اصفهان را داشته است.

نظرات در مورد نگار نیک زاد اصفهان

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/06
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام دکتر نگار نیکزاد یکی از بهترین خوش اخلاق ترین پزشکانی بود که در طول زندگی باهاشون برخورد کردم حتی علی الخصوص پوشش این پزشک با سایر پزشکان خانم کاملا متفاوت است چرا که سایر از پوششی استفاده می‌کنند که ذهنیت آدمی منحرف می‌شود خانم دکتر نیکزاد با انصاف ترین پزشک در میان تمام پزشکان است و در آخر بگویم که خدارا بابت همچین پزشکی شاکرم با آرزوی موفقیت های روز افزون برای این پزشک و من الله توفیق
3پسندیدنگزارش
ارسال
د ن
دکتر نگار نیک زاد اصفهان
بسیار سپاسگزارم

دکتر نگار نیک زاد اصفهان، دکترای پزشکی در شهر ایرانشهر سیستان و بلوچستان است. مطب دکتر نگار نیک زاد اصفهان در خیابان نور جنوبی،روبروی داروخانه شبانه روزی خیام واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 054-37220079 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر نگار نیک زاد اصفهان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نگار نیک زاد اصفهان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نگار نیک زاد اصفهان امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نگار نیک زاد اصفهان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نگار نیک زاد اصفهان: ایرانشهر سیستان و بلوچستان، خیابان نور جنوبی،روبروی داروخانه شبانه روزی خیام
  • تلفن مطب دکتر نگار نیک زاد اصفهان: 054-37220079
  • تخصص دکتر نگار نیک زاد اصفهان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل