ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر نگین خسروی

نگین خسروی

شماره نظام پزشکی: 135025
متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
81%
رضایت (7 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،میرداماد،خیابان شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد روبروی میرداماد کوچه ی احمد بیان ساختمان پزشکان بیان طبقه دوم واحد ۴
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نگین خسروی را داشته است.

نظرات در مورد نگین خسروی

81%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

آ
آرسام
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر نگين خسروي
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی خوب بود مخصوصا رفتار پرسنل دکتر ویزیت کردن و فعلا دارو تجویز کردن ولی مطب خیلی شلوغ بود و با بچه کوچیک خیلی معطل شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ص
ابولفضل صالحی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر نگين خسروي
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س خ
سنا خیرخواه
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر نگين خسروي
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دوستان خانم دکتر نگین خسروی دخترم 4 سالش هست یه هفته پیش عملش کردن خانم دکتر دسته شون درد نکنه کارشون عالی عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ه
هادی
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر فوق العاده ماهر و خوش برخورد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنمدرمانم به صورت درستی انجام شد ، مدت زمانی که برای درمان در نظر داشتن تقریبا دو هفته بود که با همان تایم درمان انجام شد .برخورد پزشک بسیار عالی بود .
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مینا
ویزیت شده
1401/12/08 | مطب دکتر نگين خسروي
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز خوب بدون معطلی و با ارامش ویزیت شدم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر نگین خسروی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر تهران است. مطب دکتر نگین خسروی در تهران،میرداماد،خیابان شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد روبروی میرداماد کوچه ی احمد بیان ساختمان پزشکان بیان طبقه دوم واحد ۴ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22850024 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر نگین خسروی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 81٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نگین خسروی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نگین خسروی 10 اردیبهشت 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نگین خسروی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نگین خسروی: تهران، تهران،میرداماد،خیابان شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد روبروی میرداماد کوچه ی احمد بیان ساختمان پزشکان بیان طبقه دوم واحد ۴
  • تلفن مطب دکتر نگین خسروی: 021-22850024
  • تخصص دکتر نگین خسروی: متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل