ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
810
کارشناس نیره صابری

نیره صابری

شماره نظام پزشکی: م-186
کارشناسی ارشد مامایی
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، آزادی، بین بزرگراه یادگار امام و نورزاد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیره صابری را داشته است.

نظرات در مورد نیره صابری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس نیره صابری، کارشناس ارشد مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس نیره صابری در تهران، آزادی، بین بزرگراه یادگار امام و نورزاد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 810 نفر از پروفایل کارشناس نیره صابری، کارشناس ارشد مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس نیره صابری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس نیره صابری 16 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس نیره صابری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس نیره صابری: تهران، تهران، آزادی، بین بزرگراه یادگار امام و نورزاد
  • تلفن مطب کارشناس نیره صابری: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس نیره صابری: کارشناسی ارشد مامایی/ کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل