ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر نیره پارچه باف

نیره پارچه باف

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 89388
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (41 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قم - محل کار: محل کار :درمانگاه بقیه الله
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیره پارچه باف را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد نیره پارچه باف

95%
رضایت (41 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دل درد و آپاندیس
سلام.همسرم احساس دل درد داشت که رسیدیم خدمت ایشون و با تشخیص بجا و بموقع همسرم عمل آپاندیس انجام داد و خدارو هزار مرتبه شکر درمان شد.واقعا از خانم دکتر پارچه باف ممنونیم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی عالی عالی فقط همین وبس
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/07
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار نجیب و متعهد وخوش اخلاق و باحوصله و مودب هستند و بسیار وقت میگذارندو با خوش رویی پاسخ می دهند. مراجعه به این دکتر را برای درمان های عمومی توصیه و پیشنهاد میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سعیده
1402/02/24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار بسیار زیاد با حوصله و خوش برخورد هستن. کاملا برای بیمار وقت میذارن و درمورد بیماری و روند درمان، به زبان ساده توضیح میدن. برای انواع سرماخوردگی و کرونا مراجعه کردم. با کمترین و دقیق‌ترین دارو بیمار رو درمان میکنن. بدون ضرورت آنتی بیوتیک نمیدن. فقط اینکه چندساله برای پرکاری تیرویید تحت نظر ایشون هستم و متاسفانه منو به متخصص ارجاع ندادن. نمیدونم علت چی بوده. شاید چون پرکاریم شدید نبوده. لازم به ذکره که با نسخه خودشون، یک دوره تیروییدم کنترل شد اما چندماهی هس مجدد دوباره عود کرده. و ضمنا دچار عوارض چشمی هم شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/22
پزشک را توصیه می‌کنمدو هفته
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
عالی
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/28
پزشک را توصیه می‌کنمعالی عالی عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/07/21
پزشک را توصیه می‌کنمعالی هستن بسیار مهربان و صبور توضیح کااااااااااامل میدن و تشخیصشون دقیقه دارو زیاد نمیدن ولی دارویی میدن ک دقیق خوبتون میکنه من هم خودم و هم مادرم پیش ایشون میریم خیلی راضی هستم هم خوش برخورد هستن هم تشخیصشون عالیه انشالله همیشه شاد و سلامت باشن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/28
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر نیره پارچه باف، دکترای پزشکی در شهر قم است. مطب دکتر نیره پارچه باف در محل کار: محل کار :درمانگاه بقیه الله واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 025-7830400 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر نیره پارچه باف، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (41 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیره پارچه باف در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیره پارچه باف، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیره پارچه باف: قم، محل کار: محل کار :درمانگاه بقیه الله
  • تلفن مطب دکتر نیره پارچه باف: 025-7830400
  • تخصص دکتر نیره پارچه باف: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل