ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
785
دکتر نیلوفر خسروی

نیلوفر خسروی

شماره نظام پزشکی: 161920
بیهوشی،درد و مراقبتهای ویژه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - بیمارستان شهید اکبرآبادی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیلوفر خسروی را داشته است.

نظرات در مورد نیلوفر خسروی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نیلوفر خسروی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر نیلوفر خسروی در بیمارستان شهید اکبرآبادی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09014753368 تماس بگیرید.

تاکنون 785 نفر از پروفایل دکتر نیلوفر خسروی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیلوفر خسروی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیلوفر خسروی فردا 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیلوفر خسروی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیلوفر خسروی: تهران، بیمارستان شهید اکبرآبادی
  • تلفن مطب دکتر نیلوفر خسروی: 09014753368
  • تخصص دکتر نیلوفر خسروی: بیهوشی،درد و مراقبتهای ویژه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل