ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
988
دکتر نیلوفر مسعودیان

نیلوفر مسعودیان

شماره نظام پزشکی: گ-3291
کارشناس ارشد گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، 60متری، گلستان 6
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر نیلوفر مسعودیان، کارشناس ارشد آسیب شناسی گفتارو زبان و بلع، متخصص گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان, نوبت دهی به صورت تلفنی می باشد. از پذیرش نوبت های آنلاین معذوریم. جهت دریافت نوبت با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید)

09179173424 

 

*دکتر نیلوفر مسعودیان، از تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ لغایت ۴ اسفند ۱۴۰۲ مراجع جدید پذیرش نمی کنند.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیلوفر مسعودیان را داشته است.

نظرات در مورد نیلوفر مسعودیان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
نیلوفر مسعودیان

دکتر نیلوفر مسعودیان، کارشناس ارشد گفتاردرمانی در شهر یاسوج است. مطب دکتر نیلوفر مسعودیان در یاسوج، 60متری، گلستان 6 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 988 نفر از پروفایل دکتر نیلوفر مسعودیان، کارشناس ارشد گفتاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیلوفر مسعودیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیلوفر مسعودیان امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد گفتاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیلوفر مسعودیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیلوفر مسعودیان: یاسوج، یاسوج، 60متری، گلستان 6
  • تلفن مطب دکتر نیلوفر مسعودیان: ثبت نشده
  • تخصص دکتر نیلوفر مسعودیان: کارشناس ارشد گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل