ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
733
دکتر نیما عابدی نسل

نیما عابدی نسل

شماره نظام پزشکی: 198605
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی ایمپلنت زیبایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مراغه - مراغه، بلوار شهیدان کرمی، (دانشسرا)مصطفی خمینی، مصطفی خمینی (دانشسرا)، بین رزاقی و معلم
درباره من

دندانپزشک زیبایی-ایمپلنتولوژیست

طرف قرارداد با شرکت نفت-بانک ملی-بانک سپه

@dr_nima_abedinasl@

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیما عابدی نسل را داشته است.

نظرات در مورد نیما عابدی نسل

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نیما عابدی نسل، دکترای دندانپزشکی در شهر مراغه است. مطب دکتر نیما عابدی نسل در مراغه، بلوار شهیدان کرمی، (دانشسرا)مصطفی خمینی، مصطفی خمینی (دانشسرا)، بین رزاقی و معلم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-37246202 تماس بگیرید.

تاکنون 733 نفر از پروفایل دکتر نیما عابدی نسل، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیما عابدی نسل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیما عابدی نسل فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیما عابدی نسل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیما عابدی نسل: مراغه، مراغه، بلوار شهیدان کرمی، (دانشسرا)مصطفی خمینی، مصطفی خمینی (دانشسرا)، بین رزاقی و معلم
  • تلفن مطب دکتر نیما عابدی نسل: 041-37246202
  • تخصص دکتر نیما عابدی نسل: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی ایمپلنت زیبایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل