ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
758
دکتر نیوشا نیک اندیش

نیوشا نیک اندیش

شماره نظام پزشکی: د-18197
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - کرمانشاه، بلوار گذرنامه، بین 217 و 218
درباره من

سابقه 9 سال مشاوره دارویی…. 

و سابقه کار در DPIC

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیوشا نیک اندیش را داشته است.

نظرات در مورد نیوشا نیک اندیش

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نیوشا نیک اندیش، دکترای داروسازی در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر نیوشا نیک اندیش در کرمانشاه، بلوار گذرنامه، بین 217 و 218 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 083-8396585 تماس بگیرید.

تاکنون 758 نفر از پروفایل دکتر نیوشا نیک اندیش، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیوشا نیک اندیش در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیوشا نیک اندیش امروز 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیوشا نیک اندیش، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیوشا نیک اندیش: کرمانشاه، کرمانشاه، بلوار گذرنامه، بین 217 و 218
  • تلفن مطب دکتر نیوشا نیک اندیش: 083-8396585
  • تخصص دکتر نیوشا نیک اندیش: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل