ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر هادی بخشی

هادی بخشی

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ف-7178
کارشناسی فیزیوتراپی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - کهگیلویه و بویراحمد. شهر دهدشت انتهای خیابان شهید نورالدینی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هادی بخشی را داشته است.

نظرات در مورد هادی بخشی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر هادی بخشی، کارشناس فیزیوتراپی در شهر تهران است. مطب دکتر هادی بخشی در کهگیلویه و بویراحمد. شهر دهدشت انتهای خیابان شهید نورالدینی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09917710501 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر هادی بخشی، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هادی بخشی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر هادی بخشی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هادی بخشی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هادی بخشی: تهران، کهگیلویه و بویراحمد. شهر دهدشت انتهای خیابان شهید نورالدینی
  • تلفن مطب دکتر هادی بخشی: 09917710501
  • تخصص دکتر هادی بخشی: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل