ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.8K
دکتر هادی سلیمی

هادی سلیمی

شماره نظام پزشکی: 106393
متخصص دندان - دندانپزشک
94%
رضایت (19 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - بلوار طالقانی ،کوچه مجاهد ، ساختمان پزشکان رازی
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر هادی سلیمی دوره تخصص خود را در سال 1391 در رشته تخصص پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس) و دوره دکترای حرفه ای پزشکی خود را در سال 1384 گذرانده اند. مطب ایشان با بیش از 15 سال سابقه طبابت در استان یزد می‌باشد.شما می‌توانید برای دریافت نوبت از طریق پروفایل ایشان و ثبت نوبت حضوری نسبت به دریافت نوبت اقدام نمائید، همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس ایشان با شماره تلفن و آدرسی که در این صفحه درج شده است مراجعه نمایید.


⮜ سوابق علمی

  • استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هادی سلیمی را داشته است.

نظرات در مورد هادی سلیمی

94%
رضایت (19 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

و
وحیده
1401/10/14
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
الهه
1401/07/21
پزشک را توصیه می‌کنمخوب توضیح میدن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر هادی سلیمی، دکترای دندانپزشکی در شهر یزد است. مطب دکتر هادی سلیمی در بلوار طالقانی ،کوچه مجاهد ، ساختمان پزشکان رازی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-66776677 تماس بگیرید.

تاکنون 3.8K نفر از پروفایل دکتر هادی سلیمی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (19 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هادی سلیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر هادی سلیمی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هادی سلیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هادی سلیمی: یزد، بلوار طالقانی ،کوچه مجاهد ، ساختمان پزشکان رازی
  • تلفن مطب دکتر هادی سلیمی: 035-66776677
  • تخصص دکتر هادی سلیمی: متخصص دندان - دندانپزشک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل