ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
865
دکتر دکتر هاله سادات ارسطو

دکتر هاله سادات ارسطو

شماره نظام پزشکی: 1138815
دانشجوی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: امروز 8:00 صبح

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، بیمارستان روزبه.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر هاله سادات ارسطو را داشته است.

نظرات در مورد دکتر هاله سادات ارسطو

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر هاله سادات ارسطو، دانشجوی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر هاله سادات ارسطو در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، بیمارستان روزبه. واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-55419151-5 تماس بگیرید.

تاکنون 865 نفر از پروفایل دکتر دکتر هاله سادات ارسطو، دانشجوی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر هاله سادات ارسطو در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر هاله سادات ارسطو 19 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر هاله سادات ارسطو، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر هاله سادات ارسطو: تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، بیمارستان روزبه.
  • تلفن مطب دکتر دکتر هاله سادات ارسطو: 021-55419151-5
  • تخصص دکتر دکتر هاله سادات ارسطو: دانشجوی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل