ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
890
دکتر هانيه خادم

هانيه خادم

شماره نظام پزشکی: ک-د-3301
کارشناسی کاردرمانی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قدس - شهر قدس، میدان قدس، ابتدای بلوار امام خمینی، بن بست پرستو، ساختمان پزشکان کیان، طبقه ۴، واحد ۱۱
درباره من

⮜ بیوگرافی

خانم دکتر خادم در کلینیک کار درمانی و گفتار درمانی شهر قدس (تهران توان افزا) با سابقه کاری بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی در زمینه کار درمانی ذهنی مشغول به فعالیت می باشد. ایشان در زمینه اختلالات طیف اتیسم، بیش فعالی و نقص توجه، مشکل یادگیری و حافظه بصورت تخصصی به ارزیابی و درمان مراجعین محترم مشغول هستند. لازم به ذکر است میزان رضایت مراجعین خانم دکتر خادم بیش از ۹۸ درصد می باشد که نشانگر عملکرد عالی ایشان در زمینه کاردرمانی ذهنی می باشد.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هانيه خادم را داشته است.

نظرات در مورد هانيه خادم

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/26
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: بیش فعالی اطفال
برای افزایش سطح توجه و تمرکز پسرم به ایشون مراجعه کردم و خداروشکر خیلی بهتر شده ایشون منظم و پیگیر در تمرینات پسرم هستن و راضی ام
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
کارشون واقعا عالیه،تمرکز پسرم خیلی بهتر شده و آگاهی خودم هم بالاتر رفته ممنون از خانم دکتر

دکتر هانيه خادم، کارشناس کاردرمانی در شهر قدس است. مطب دکتر هانيه خادم در شهر قدس، میدان قدس، ابتدای بلوار امام خمینی، بن بست پرستو، ساختمان پزشکان کیان، طبقه ۴، واحد ۱۱ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09337801379 تماس بگیرید.

تاکنون 890 نفر از پروفایل دکتر هانيه خادم، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هانيه خادم در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هانيه خادم، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هانيه خادم: قدس، شهر قدس، میدان قدس، ابتدای بلوار امام خمینی، بن بست پرستو، ساختمان پزشکان کیان، طبقه ۴، واحد ۱۱
  • تلفن مطب دکتر هانيه خادم: 09337801379
  • تخصص دکتر هانيه خادم: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل