ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر هدیه رستگارآریا

هدیه رستگارآریا

شماره نظام پزشکی: ک-113
دکترای حرفه ای کایروپراکتیک
100%
رضایت (9 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، باهنر، پور ابتهاج (دارآباد)، یاس
درباره من

دکتر هدیه رستگار اریا فارغ التحصیل رشته کایروپراکتیک از دانشگاه Southern California university of Health and Science عضو رسمی انجمن کایروپراکتیک امریکا، کالیفورنیا و ایران دارای بردهای سراسری و ایالتی 

Certified activator technique 

Certified Graston technique 

Certified cox table

Certified mastering thyroid 

Certified mastering brain chemistry 

Certified blood chemistry 

از سال ٢٠١٤ مشغول به کار در ایالت کالیفورنیا شهر لس انجلس بوده و بعد از ١٢ سال به ایران جهت ادامه طبابت بازگشته و از سال ١٣٩٧ در ایران تهران مشغول به طبابت هستند.

درمان کایروپراکتیک بدون دارو و جراحی میباشد.

در حیطه درمانی این تخصص درمان ناهنجاریهای ستون فقرات شامل بیرون زدگی یا فتخ دیسک، تنگی کانال نخاعی کمر و گردن ، سیاتیک، بی حسی دستها و پاها، دردهای عضلانی و مفصلی ، ارتروز ، زانو درد، شانه منجمد، تونل کارپال، ارنج تنیس بازان، سردرد و سردردهای میگرنی ، اسیبهای ورزشی، انحراف ستون فقرات ، تنظیم و تطبیق ستون فقرات.

کار درمانی حرکات اصلاحی و ورزشی در کلینیک ایشان انجام میشود

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هدیه رستگارآریا را داشته است.

نظرات در مورد هدیه رستگارآریا

100%
رضایت (9 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنماز توانایی، برخورد و درمان رضایت کامل دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ع س
عفت سادات
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام وادب. من خدا را شاکرم که با پزشکی حاذق ،طبیبی دلسوز آشنا شدم درد کمرم درمان وتا همیشه سپاسگزار خانم دکتر رستگار هستم .
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
محمد منصور
1401/11/04
پزشک را توصیه می‌کنمدرمان درد گردن و کمر درد خانم دکتر کاملا صبورانه توضیحات لازم را در هر جلسه درمانی ارائه می کردند و پس از طی دوره درمان در مطب و انجام توصیه ها و تمرینات ورزشی ایشان مشکلات من کاملا رفع گردید از ایشان بسیار سپاسگذارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/24
پزشک را توصیه می‌کنممن سالها میگرن داشتم ولى با مراجعه به دکتر آریا کاملا بهبود پیدا کردم ممنونم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام.همسرم حدود 9جلسه از ده جسله پیشنهادی خانم دکتر را اومدن البته در توانمندی خانم دکتر هیچ شکی ندارم ولی بنظرم برای خانم من جواب نداد ایکاش خانم دکتر در جلسات سوم به بعد متوجه این موضوع میشد.من به مراجعه کنندگانی که برای درمان میرن پیشنهاد میکنم از جلسه سوم به بعد اگر تغییر ی درخودشان احساس نمیکنن بیخود ادامه ندن چون بعد چند جلسه باید نشون بده بهبودی را. بازم از زحمات خانم دکتر بخاطر دلسوزی شان تشکر میکنم.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/22
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من گردن درد شدید داشتم پیش خانم دکتر با سه جلسه خوب شدم خیلی خانم دکتر بادقتی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/22
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: تنگی کانال نخاعی
من سه ماه از درد گردن و دست رنج میبردم با مراجعه به ایشون در 5 جلسه خیلى بهتر شدم و بعد 10 جلسه دیگه اثرى از درد نبود بسیار با وجدان
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر هدیه رستگارآریا، دکترای تخصصی فیزیوتراپی در شهر تهران است. مطب دکتر هدیه رستگارآریا در تهران، باهنر، پور ابتهاج (دارآباد)، یاس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22817921 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر هدیه رستگارآریا، دکترای تخصصی فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (9 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هدیه رستگارآریا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر هدیه رستگارآریا امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هدیه رستگارآریا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هدیه رستگارآریا: تهران، تهران، باهنر، پور ابتهاج (دارآباد)، یاس
  • تلفن مطب دکتر هدیه رستگارآریا: 021-22817921
  • تخصص دکتر هدیه رستگارآریا: دکترای حرفه ای کایروپراکتیک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل