ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
736
دکتر هدیه رشیدیان مطلق

هدیه رشیدیان مطلق

شماره نظام پزشکی: ا-پ-1209
کارشناسی ارتز و پروتز (ارتوپدی فنی)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بلوار میرداماد، بین البرز و نیل
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هدیه رشیدیان مطلق را داشته است.

نظرات در مورد هدیه رشیدیان مطلق

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر هدیه رشیدیان مطلق، کارشناس اعضای مصنوعی و وسایل کمکی در شهر تهران است. مطب دکتر هدیه رشیدیان مطلق در تهران، بلوار میرداماد، بین البرز و نیل واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09022824718 تماس بگیرید.

تاکنون 736 نفر از پروفایل دکتر هدیه رشیدیان مطلق، کارشناس اعضای مصنوعی و وسایل کمکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هدیه رشیدیان مطلق در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر هدیه رشیدیان مطلق امروز 12:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس اعضای مصنوعی و وسایل کمکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هدیه رشیدیان مطلق، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هدیه رشیدیان مطلق: تهران، تهران، بلوار میرداماد، بین البرز و نیل
  • تلفن مطب دکتر هدیه رشیدیان مطلق: 09022824718
  • تخصص دکتر هدیه رشیدیان مطلق: کارشناسی ارتز و پروتز (ارتوپدی فنی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل