ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر همایون خاطرنشانیان فام

همایون خاطرنشانیان فام

شماره نظام پزشکی: 119069
متخصص بیهوشی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ارومیه - ارومیه بیمارستان امام خمینی (ره)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی همایون خاطرنشانیان فام را داشته است.

نظرات در مورد همایون خاطرنشانیان فام

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر همایون خاطرنشانیان فام، متخصص بیهوشی در شهر ارومیه است. مطب دکتر همایون خاطرنشانیان فام در ارومیه بیمارستان امام خمینی (ره) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09141405064 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر همایون خاطرنشانیان فام، متخصص بیهوشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر همایون خاطرنشانیان فام در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر همایون خاطرنشانیان فام 8 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیهوشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر همایون خاطرنشانیان فام، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر همایون خاطرنشانیان فام: ارومیه، ارومیه بیمارستان امام خمینی (ره)
  • تلفن مطب دکتر همایون خاطرنشانیان فام: 09141405064
  • تخصص دکتر همایون خاطرنشانیان فام: متخصص بیهوشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل